Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az OTP Bank az azerbajdzsáni Unibank részvényeinek lehetséges vásárlója - mondta az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) bakui képviselője, Francis Delaey csütörtökön a TrendCapital című azerbajdzsáni gazdasági honlapnak.
Az Unibank a nagyságra második magánbank Azerbajdzsánban, az ottani bankok összesített mérlegfőösszegének 6 százalékával és a lakossági betétek 5 százalékával az első negyedévben. Piacvezető a jármű- és a jelzáloghitelezésben.
Az Unibank 15,2 százaléka jelenleg az EBRD-é. - Stratégiánk szerint vállalati részesedéseinket a vásárlás után öt-hét évvel eladjuk. Az Unibank ideje még nem jött el, de már keressük a stratégiai vásárlót - mondta Delaey.
Szintén egy azerbajdzsáni üzleti honlap adta hírül még augusztus 22-én, hogy az OTP Bank előzetesen megállapodott egy azeri bank főrészvényeseivel a pénzintézet megvételéről. Az értesülés szerint az OTP az öt legnagyobb azerbajdzsáni bank egyikét venné meg részben vagy egészben, de legkevesebb 51 százalék erejéig.
Az OTP Bank vezetői az utóbbi időben többször utaltak arra, hogy a csoport, miközben hajlandó lenne értékesíteni szerb és szlovák érdekeltségét, szeretne tovább terjeszkedni Oroszországban és egyes volt szovjet tagköztársaságokban. Külön említették Azerbajdzsánt is, de ennél konkrétabb nyilatkozat eddig nem volt az OTP részéről.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.