Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Magyar Telekom kezdeti lépéseket tesz a magyar kiskereskedelmi villamosenergia- és földgázpiacra történő belépéshez – közölte a távközlési társaság csütörtökön a Budapesti Értéktőzsde honlapján.
Első lépésben 2010 áprilisától lakossági és üzleti ügyfeleinek csak meghatározott körében indít villamosenergia- és földgázpiaci szolgáltatást. A társaság e kezdeti lépést követően – a piaci reakciók és az ügyfél elégedettség felmérése után – 2010 második félévében mérlegeli az energiapiaci szerepvállalás további lehetőségeit.
A Magyar Telekom stratégiai célkitűzése, hogy meglévő képességeit kihasználva új üzleti területekre való belépéssel növelje bevételeit. Ezzel összhangban a magyar kiskereskedelmi energiapiacon kiterjedt értékesítési hálózatára építve földgáz- és villamosenergia-viszontértékesítésbe kezd.
A Magyar Telekom ügyfelei számára összekapcsolt termékként, a telekommunikációs szolgáltatásait kiegészítve fog villamosenergia- és földgázszolgáltatást kínálni. A társaság várakozásai szerint a villamosenergiai és földgázpiaci ajánlatai magasabb értékű telekommunikációs szolgáltatások értékesítését is elősegítik.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.