Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Április 5-től Simon András lesz a Magyar Nemzeti Bank (MNB) kommunikációs igazgatója és szóvivője − közölte kedden a jegybank.
Simon András 2007 elején médiakapcsolati igazgatóként lett a Magyar Telekom munkatársa, majd 2007 őszétől 2009-ig ugyanott kommunikációs igazgatóként folytatta pályáját. Jegybanki kinevezését megelőzően Simon András társtulajdonosként irányította márkaépítésre és nagyvállalati kommunikációra szakosodott cégét.
Simon András a Pécsi Tudományegyetem Állam és Jogtudományi karán végzett, később a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen szerzett szakközgazdász képesítést. Tizenegy évig dolgozott újságíróként. 1994 és 2005 között a Magyar Televízió és a TV2 hírműsorainak szerkesztő-műsorvezetője, 2002-től az Este című közéleti-politikai magazinműsor főszerkesztője, műsorvezetője, 2005 és 2006 között a Magyar Televízió műsorokért felelős alelnöke volt. Simon András 2007 őszétől 2009. január végéig a Magyar Telekomnál dolgozott kommunikációs igazgatóként. A szakember 2008-tól a Magyar Marketing Szövetség alelnöki posztját is betölti.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ha igazolódnak az Európai Bizottság megállapításai, az éves globális forgalmában is jól látható büntetésre számíthat.