Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A gazdasági kormányzat GDP-növekedésre vonatkozó várakozása 2013-14-re vonatkozóan változatlanul a 4-6 százalékos közötti tartományban mozog – közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).
Kármán András, az NGM államtitkára a Reutersnak korábban adott interjújában azt mondta: a reformprogram 3-3,5 százalékos 2013-as növekedésen alapul. A nemzetgazdasági tárca közölte: a jelenlegihez képest robosztus, 4-6 százalékos növekedésnek az alapjait és feltételeit az eddigi és a Széll Kálmán Terv keretében eltervezett kormányzati intézkedések teremtik meg.
A közlemény rámutat: a Széll Kálmán Terv költségvetési hiánypályája mögött ennél alacsonyabb növekedési rátát bemutató út áll. A közlemény kitér arra, hogy a vázolt makropálya tudatosan alacsonyabb növekedési ütemmel számol, mint ami jelenleg a legvalószínűbbnek tekinthető, azért, hogy a költségvetés tervezésekor konzervatív módon jelezze előre a gazdasági kormányzat a hiánycél eléréséhez szükséges intézkedések mértékét.
A jelenleg rendelkezésre álló információik alapján a kormányzat nagyobb növekedést tart valószínűnek, de a biztonság kedvéért konzervatívabb növekedési pályával számolt – olvasható a NGM közleményében.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.