Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Németországban a Japánból származó autókat és alkatrészeket is megvizsgálják, hogy nem tartalmaznak-e sugárzó anyagot - számolt be az Automobilwoche. Az érintett vállalatok képviselői egyöntetűen azt hangsúlyozták, hogy semmiképpen nem kerülhetnek piacra sugárszennyezett termékek.
A probléma a Mazdát érinti a legérzékenyebben, mivel nincs gyártó bázisa Európában, így minden gépkocsit Japánból importálnak. Mindamellett a németországi vállalat szóvivője jelezte: a két Mazda-gyár a fukusimai atomerőműben bekövetkezett baleset helyszínétől több mint ezer kilométerre van, és a beszállítók is a kritikus körzeten kívül vannak.
A Toyotánál is azt közölték, minden szükséges ellenőrzést elvégeznek, hogy kimutassák, termékeik nem adnak okot az aggodalomra. A beszállítók közül többek között a Conti, a ZF, a Bosch is végez sugárzási tesztet.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.