Napi: megmoccant a reklámpiac

A reklámköltések szempontjából az idén a harmadik negyedév bizonyult a legerősebbnek: az első negyedévi stagnálás és a második negyedévi csaknem 3 százalékos emelkedés után július-szeptember között 4 százalékkal emelkedett a listaáras reklámköltés - írta szerdai számában a Kantar Media adataira hivatkozva a Napi Gazdaság.

  • MTI MTI
Napi: megmoccant a reklámpiac

Az év első kilenc hónapjában összességében 2,6 százalékos bővülés következett be az előző év azonos időszakához képest. Az év eddig eltelt időszakában a médiatípusok közül a kábeltelevízióknál volt a legszámottevőbb, csaknem 23 százalékos a növekedés, ezt a szakemberek az ott végrehajtott áremeléssel indokolják.

A kábeltelevíziós piac mellett - szintén csaknem ilyen mértékben - növekedést ért el a mozi is, és bár ezekhez képest jóval szerényebb mértékben - 6,2 százalékkal -, de nőni tudott a rádiós piac is, miközben az értékesített reklámfelület 7,6 százalékkal csökkent. A lap beszámolója szerint a korábbi évekhez képest viszont szerényebben gyarapodott az idén az első kilenc hónapban az internet, itt csak 3,1 százalékos bővülést mértek.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.