Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A reklámköltések szempontjából az idén a harmadik negyedév bizonyult a legerősebbnek: az első negyedévi stagnálás és a második negyedévi csaknem 3 százalékos emelkedés után július-szeptember között 4 százalékkal emelkedett a listaáras reklámköltés - írta szerdai számában a Kantar Media adataira hivatkozva a Napi Gazdaság.
Az év első kilenc hónapjában összességében 2,6 százalékos bővülés következett be az előző év azonos időszakához képest. Az év eddig eltelt időszakában a médiatípusok közül a kábeltelevízióknál volt a legszámottevőbb, csaknem 23 százalékos a növekedés, ezt a szakemberek az ott végrehajtott áremeléssel indokolják.
A kábeltelevíziós piac mellett - szintén csaknem ilyen mértékben - növekedést ért el a mozi is, és bár ezekhez képest jóval szerényebb mértékben - 6,2 százalékkal -, de nőni tudott a rádiós piac is, miközben az értékesített reklámfelület 7,6 százalékkal csökkent. A lap beszámolója szerint a korábbi évekhez képest viszont szerényebben gyarapodott az idén az első kilenc hónapban az internet, itt csak 3,1 százalékos bővülést mértek.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Mariska Hargitayt a legtöbben színésznőként ismerik, de úgy döntött, beül a rendezői székbe, hogy bemutassa, hogyan került közel édesanyjához, Jayne Mansfieldhez hatvan évvel azután, hogy elveszítette őt egy olyan autóbalesetben, amiben ő maga is majdnem meghalt.
15–9-re nyertek a mieink.