Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Nagyon tetszett a budapesti közlekedésszervezési és a parkolási rendszer annak az indiai küldöttségnek, amely június végén vett részt egy a témáról a magyar fővárosban rendezett konferencián - közölte a Levegő Munkacsoport. Az egyik indiai metropoliszban, Chennaiban az elképzelések szerint a budapesti mintára parkolóellenőrök járnák majd az utcákat.
A fenntartható közlekedésről és városfejlesztésről rendezett konferenciát június végén Budapesten a New York-i székhelyű Közlekedés- és Fejlesztéspolitikai Intézet (Institute for Transport and Development Policy) a Levegő Munkacsoport közreműködésével. Az eseményen 150 külföldi szakember és városvezető vett részt, és eljött egy magas rangú indiai küldöttség is a 80 millió lakosú Tamil Nadu államból.
Az Indian Times tudósítása szerint az indiai minisztereknek nagyon tetszettek a budapesti közlekedésszervezési megoldások, és úgy látják, ezek átvételével az állam fővárosa, Chennai parkolási gondjain is lehetne segíteni - írta közleményében a Levegő Munkacsoport. Chennaiban 3,7 millió gépjármű közlekedik, de az autók számának exponenciális növekedésével nem tartott lépést a parkolásszervezés, ezért mára káosz alakult ki az utakon.
A Magyarországon járt indiai küldöttség, amelyet V. Senthil Balaji közlekedési és R. Vaithialingam fejlesztési miniszter vezetett, nagy érdeklődéssel hallgatta a magyar szakemberek részletes ismertetését a budapesti parkolási rendszerről. Hazatérve azt javasolták J. Jayalalithaa miniszterelnöknek, állítson föl parkolásszervezési hatóságot.
A hatóságnak – amelyet Chennai város tanácsa, a városi fejlesztési hatóság és a rendőrség alakítana meg – többek között feladata lenne a parkolási díjak megállapítása. A parkolásfelügyeleti rendszer egyes elemeinek működtetését pedig vállalkozóknak adná ki. Budapesti mintára parkolóellenőrök járnák az utcákat, akiknek a mozgását GPS segítségével követnék - olvasható a közleményben.
„A parkolás olyan termék, amelynek piaci értéke van. Ha a föld négyzetmétere egy városrészben 20 000 rúpiába kerül, ennek a parkolás árában is meg kell mutatkoznia” – idézte a Levegő Munkacsoport Raj Cherubalt, a City Connect nevű civil szervezet tagját.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Nem elsőprideozó, szinte minden eddigi felvonuláson is ott volt Kőszeg Ferenc, ám a legendás ellenzéki a HVG-nek azt mondta, most „több százezren voltunk, akik azt üzentük a NER-nek, hogy a társadalomnak elege van az uszításból, a fenyegetésből, a hatalmi arroganciából”. Kőszeg Ferencet a jövő évi választásokról és a Fidesz trükkjeiről is kérdeztük.
Magyarország minden különösebb ellenállás nélkül megszavazta a szankcók meghosszabbítását. Ennek a csomagnak a csomag legnagyobb tétele az Orosz Központi Bank európai bankokban fellelhető vagyonának zárolása.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Az ő nevén lévő 188 milliárd forintnál sokkal több pénze lehet
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
Szombat óta újra fellángoltak a tiltakozások, vasárnap éjjel és hétő hajnalban a tüntetők több helyen barikádokat emeltek.
A hírt Havas Henrik jelentette be, mint írta, az utóbbi évtizedeket visszavonultan töltő Forró már hónapokkal ezelőtt elhunyt.
Ha a kérelem átmegy, akkor csak Mészáros vagyonkezelője nyomtathatja majd például pólóra a kifejezést.