Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Hey-Ho bedőlésével a magyar reklámok ikonikus szereplői, a gyümölcsöket pakoló törpék is minden bizonnyal eltűnnek. Összeállításunkban megnézheti 20 év Hey-Hós reklámtermését.
Bedőlt a hazai gyümölcslépiac egyik fontos szereplője, a Hey-Ho leveket gyártó Elma Zrt. A cég csődjével minden bizonnyal a sokak számára ikonikus Hey-Ho reklámok, az almákat pakoló törpék is eltűnnek.
Az eredeti Hey-Hós törpék a 80-as évekből.
Az ugyancsak a 80-as évekből származó reklámban már rajzolt törpék pakolják az almákat, és még Hófehérke és a gonosz mostoha is befigyel.
A 90-es évek közepén már a bővülő termékpaletta játszotta a főszerepet a Hey-Hónál.
1996-ban vezették be a 2 literes családi csomagolást.
1999-ben már a cég Prémium márkáit bemutató reklámmal rukkoltak el a Hey-Hónál.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.