A Hey-Ho aranykora a reklámokban

A Hey-Ho bedőlésével a magyar reklámok ikonikus szereplői, a gyümölcsöket pakoló törpék is minden bizonnyal eltűnnek. Összeállításunkban megnézheti 20 év Hey-Hós reklámtermését.

  • hvg.hu hvg.hu
A Hey-Ho aranykora a reklámokban

Bedőlt a hazai gyümölcslépiac egyik fontos szereplője, a Hey-Ho leveket gyártó Elma Zrt. A cég csődjével minden bizonnyal a sokak számára ikonikus Hey-Ho reklámok, az almákat pakoló törpék is eltűnnek.

Az eredeti Hey-Hós törpék a 80-as évekből.

Az ugyancsak a 80-as évekből származó reklámban már rajzolt törpék pakolják az almákat, és még Hófehérke és a gonosz mostoha is befigyel.

A 90-es évek közepén már a bővülő termékpaletta játszotta a főszerepet a Hey-Hónál.

1996-ban vezették be a 2 literes családi csomagolást.

1999-ben már a cég Prémium márkáit bemutató reklámmal rukkoltak el a Hey-Hónál.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Az eddigieknél is több oka van tüntetni az LMBTQ-közösségnek

Az eddigieknél is több oka van tüntetni az LMBTQ-közösségnek

A melegellenes törvény elfogadása óta nőtt a közösség tagja elleni erőszakos bűncselekmények száma, és ma is magas az LMBTQ-emberek egyenjogúságát elutasítók aránya, vagyis nem maradt hatástalan a kormány homofób retorikája. A tiltottá lett Pride üzenete aktuálisabb, mint valaha.