Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Hey-Ho bedőlésével a magyar reklámok ikonikus szereplői, a gyümölcsöket pakoló törpék is minden bizonnyal eltűnnek. Összeállításunkban megnézheti 20 év Hey-Hós reklámtermését.
Bedőlt a hazai gyümölcslépiac egyik fontos szereplője, a Hey-Ho leveket gyártó Elma Zrt. A cég csődjével minden bizonnyal a sokak számára ikonikus Hey-Ho reklámok, az almákat pakoló törpék is eltűnnek.
Az eredeti Hey-Hós törpék a 80-as évekből.
Az ugyancsak a 80-as évekből származó reklámban már rajzolt törpék pakolják az almákat, és még Hófehérke és a gonosz mostoha is befigyel.
A 90-es évek közepén már a bővülő termékpaletta játszotta a főszerepet a Hey-Hónál.
1996-ban vezették be a 2 literes családi csomagolást.
1999-ben már a cég Prémium márkáit bemutató reklámmal rukkoltak el a Hey-Hónál.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagyot ment Londonban Emmanuel Macron francia államfő, konkrét megállapodásainak jelentőségét majd az idő dönti el. Hazai ellenfeleinek inkább múltbéli tevékenységük miatt van most feladva a lecke.
Az Astronomer közleményében azt írta, vizsgálatot indítottak az ügyben.