EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
A Magyar Közlekedési Klub gyorsjelentése szerint szakmai érvekkel nem indokolható a gyorsvonati pótjegy bevezetése, rontja a vasút versenyképességét, és ezzel a közúti közlekedés pozícióit javítja – írta a Magyar Nemzet.
A lap szerdai számában ismertetett elemzés szerint a felár mögött nincs valós többletszolgáltatás. Emellett számos gyorsvonat helyi funkciót is betölt, emiatt a regionális, elővárosi utazások aránytalanul drágulnak. Többek között azért is kifogásolják azt, mert diszkriminatív a nem bérlettel és kedvezménnyel utazókkal szemben.
A szervezet a pótdíj helyett új egységes elveken alapuló tarifarendszer kialakítását javasolja, amelyben a költségvetési célok mellett figyelembe veszik a piaci igényeket, az energia- és környezetgazdálkodási szempontokat és a társadalmi funkciókat is, illetve az igényt a közlekedési módok integrációjára.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.
Egy magánszemély tett feljelentést a rendőrségen.