Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A Magyar Közlekedési Klub gyorsjelentése szerint szakmai érvekkel nem indokolható a gyorsvonati pótjegy bevezetése, rontja a vasút versenyképességét, és ezzel a közúti közlekedés pozícióit javítja – írta a Magyar Nemzet.
A lap szerdai számában ismertetett elemzés szerint a felár mögött nincs valós többletszolgáltatás. Emellett számos gyorsvonat helyi funkciót is betölt, emiatt a regionális, elővárosi utazások aránytalanul drágulnak. Többek között azért is kifogásolják azt, mert diszkriminatív a nem bérlettel és kedvezménnyel utazókkal szemben.
A szervezet a pótdíj helyett új egységes elveken alapuló tarifarendszer kialakítását javasolja, amelyben a költségvetési célok mellett figyelembe veszik a piaci igényeket, az energia- és környezetgazdálkodási szempontokat és a társadalmi funkciókat is, illetve az igényt a közlekedési módok integrációjára.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Karácsony Gergely tekintélyt szerzett, Magyar Péternek sikerült elkerülnie a fideszes kelepcét – csak egyetlen vesztese van a szombati napnak.
Ő legalábbis erre számít.
Budapest erős jelzést küldött a hatalomnak – így értékelik a világsajtóban a Pride eseményeit.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.