Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A banki kapcsolattal rendelkező fiatalok 89 százalékának van bankkártyája, 8 százalékuk pedig kettőnél többel is rendelkezik – derül ki a MasterCard legutóbbi felméréséből.
A felmérést Magyarországon 1900 banki kapcsolattal rendelkező körében végezték el 2012 végén, a kutatás a 18-65 éves városi lakosságra nézve reprezentatív.
A bankkártya-kibocsátó nemzetközi cég felméréséből kiderült, hogy a 18-34 éves korosztály további területeken is szeretné használni a fizetőeszközt, elvárás az egyérintéses funkció, emellett nyitottak a mobilfizetésre is.
Sisa-Molnár Anikó, a MasterCard Europe marketing- és PR-managere a közleményben hangsúlyozza, hogy a fiatalok a bankkártyára nemcsak a bolti vásárláskor számítanak, hanem egyre gyakrabban tájékozódnak az internetes vásárlás, a mobiltelefonon keresztül történő fizetés lehetőségeiről.
A felmérés a 18-34 évesek körében kimutatta, hogy a számlacsomagok választásakor – különösen a 25 év alattiaknál – fontos szempont a bankkártya-használat költsége. Míg 2011-ben a kártyahasználók 34 százaléka választotta számlacsomagját azért, mert annak nem volt díja, addig 2012-re ez az arány már 42 százalékra nőtt.
Két évvel ezelőtt a fiatal felhasználók 48 százaléka kártyáját jellemzően márkához való kötődés alapján választotta, 2012-ben ez az arány 38 százalékra csökkent, ami a kutatók szerint azt mutatja, hogy az árérzékenység egyre inkább jellemzi ezt a korosztályt is.
A 18-34 éves korosztály csaknem harmada tudta, hogy külföldön az esetek nagy részében olcsóbb a bankkártya-használat, mint a készpénzzel történő fizetés, így egyre többen fizetnek külföldön kártyával a nagyobb összegű valuta váltása helyett – írta közleményében a MasterCard.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.