Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megérkezett Budapestre az utolsó automata Alstom-metrószerelvény is, ezzel megkezdődhet a tizenötödik szerelvény tesztelése a vonalszakaszon, így az ősszel az összes jármű megkaphatja az üzemeltetési bizonyítványt.
Megérkezett Budapestre az Alstom cég által a 4-es metró vonalára gyártott utolsó automata Metropolis szerelvény – közölte a DBR Metró Projekt Igazgatóság kedden az MTI-vel. Ezzel megkezdődhet a tizenötödik szerelvény tesztelése a vonalszakaszon, így az ősszel az összes jármű megkaphatja az üzemeltetési bizonyítványt.
A gyártó még 2012 novemberében mutatta be a magyar hatóságoknak a prototípus járművet, tavaly december elején pedig megkezdték a budapesti teszteket is. A rövidzárlatpróbát, a vonatszakadást, a szétkapcsolást és a gyors feszültségugrást ellenőrző próbákat, a zajmérést, az akadályérzékelést, a kisiklás-érzékelést és a tartampróbát követően az Alstom a vállalt határidőre, az idén februárban megszerezte a jármű végleges típusengedélyét, a járművek tesztelése és vizsgáztatása február óta folyamatosan zajlik.
Az Alstom tizenöt, automata üzemmódra is képes szerelvényt szállított Budapestre. A Metropolis járművek négy kocsiból állnak majd és a 2-es metró vonalán közlekedőkhöz hasonlóan teljesen egyterűek. Forgalomba állításuk után egy-másfél évig vonatkísérő személyzettel szállítanak majd utasokat a metrók, de azok vezérlését, irányítását az automata rendszer végzi.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.