Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Volkswagen egyik főrészvényese, egyben a konszern felügyelőbizottságának elnöke tárgyalásokat folytatott a Fiat-birodalmat ellenőrző Elkann és Agnelli családok képviselőivel a két autóipari konglomerátum egyesítéséről.
A német manager magazin értesülése szerint a Volkswagen és a Fiat legnagyobb részvényesei tárgyalásokat folytatnak egymással a két vállalat összevonásáról. A lap értesülése szerint Ferdinand Piech, a Volkswagen egyik főrészvényese tárgyalásokat folytatott a Fiat-birodalmat ellenőrző Elkann és Agnelli családok képviselőivel a két autóipari konglomerátum egyesítésének a lehetőségeiről. A Fiat főrészvényesei állítólag szívesen összpontosítanák figyelmüket kizárólag a Ferrari márkára és válnának meg a többi autóipari befektetéstől – írja a ma.hu.
A Volkswagen már a múltban is több alkalommal kifejezte érdeklődését az Alfa Romeo és a Ferrari márkák iránt, azonban jelen tárgyalások leginkább a Chrysler tulajdonlásáról szólhatnak. A Fiat az idén januárban szerezte meg a Chrysler felett a teljes ellenőrzést. Az Egyesült Államokban értékesítési gondokkal küzdő Volkswagen a Chrysler átvételével egy csapásra megoldhatná problémáit.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.