Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az amerikai Boeing repülőgépgyár szerint a következő húsz évben 440 ezer kereskedelmi pilótára és technikusra lesz szüksége a légi iparnak.
Az everetti társaság csütörtökön megjelent közleménye szerint 2033-ig 216 ezer pilótának és 224 ezer technikusnak adhat állást a szektor, a pilótaigánynek a 39 százaléka az ázsia-óceániai régióban keletkezik majd, ez több, mint az észak-amerikai és európai pilótaigény összesen.
Bob Bellitto, a Boeing egyik igazgatója szerint ennek oka, hogy a régió nagy gazdasági fejlődésen megy keresztül, és a világ legnagyobb légi piacává válhat.
A régión belül a legtöbb pilótára és technikusra Kínában és (200 ezer) Dél-Kelet-Ázsiában (110 ezer) lesz szükség. Ezzel egyidejűleg Ázsia-Óceániában lehet a legnagyobb igény a repülőgépekre is: a Boeing korábbi becslései szerint 13 ezer új gépre lesz szükség 2033-ig.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ha elmaradt volna az alku annak komoly hatása lett volna az 1700 milliárd dollárt kitevő kétoldalú kereskedelemre.
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.
Több ember életét vesztette egy Délnyugat-Németországban bekövetkezett vonatbalesetben.