Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem holnaptól, de amint kifutnak az uniós kötelezettségek, a jelenleg még ingyenes autópálya-szakaszokat is fizetőssé teszik Fónagy János, a fejlesztési minisztérium politikai államtitkára szerint.
Fónagy János szerint nincsenek elkerülő utak Magyarországon, az M0 is egy gyorsforgalmi út, ezért azok fizetőssé tétele logikus lépés – írja a Napi.hu. Fónagy János az ATV szerda esti műsorának nyilatkozva elmondta, hogy már egy ideje dolgoztak az elkerülő utak fizetőssé tételén, a komoly igény erre viszont csak tavaly novemberben merült föl, a változásokat így alig pár hét alatt tervezték meg. Szerinte ezért is csúszhattak hibák az első térképekbe, ennek ellenére ugyanakkor komoly háttértanulmányok készültek.
Az M0-s fizetőssé tétele ugyanakkor féloldalas lett, mivel az uniós pénzből épített szakaszokat nem lehet fizetőssé tenni, ám ez nem lesz mindig így. Amint lejár az uniós kötelezettség, a jelenleg még ingyenes autópálya-szakaszokat is fizetőssé teszik – mondta Fónagy. A szerződések egy-három éven belül kifutnak, ezek után pedig a teljes szakasz fizetőssé válhat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.