Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Harminc százalékkal csökken a fizetése az állami média hírügynökségi területén dolgozó újságírók és szerkesztők egy részének – közölte a Népszabadság. Az MTVA szerint az intézkedés egymilliárdos megtakarítást jelenthet, amit műsorok készítésére fordítanának.
A fizetések azt követően csökkennek, hogy kötetlen munkarendet vezettek be és ez alapján megszüntetik, illetve részben az alapfizetés részévé teszik a korábban az éjszakai és hétvégi ügyeletért járó és egyéb pótlékokat – írta a Népszabadság.
A lap szerint az MTVA a napokban adja át a hírügynökségi területen dolgozó csaknem háromszáz munkatársnak az új szerződését, az érintettek most szembesülnek a jövedelemcsökkenéssel. Az állami médiánál csak az MTI-nél folyik 24 órában a munka a hét összes napján.
Az egyik dolgozó a beszámoló szerint azt mondta, a jelentős fizetéscsökkenés miatt többen a felmondásukat fontolgatják. A Népszabadság viszont úgy tudja, lesznek, akik jobban járhatnak, az MTVA ugyanis új szerkesztői és újságírói bérkategóriákat vezet be, ami alapján többeknek magasabb lehet a havi fix jövedelme.
Az MTVA-nál a lap szerint közölték, az intézkedés csaknem egymilliárdos megtakarítást hozhat, amit műsorkészítésre fordíthatnak. Hozzátették, a szerződések átalakítását a médiatörvény módosítása és a nemzetgazdasági tárca rendelete indokolta, a lépések pedig hozzájárulnak a hatékonyság növeléséhez és a takarékosság erősítéséhez.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.