Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A közel 20 milliárd forintnyi profitot osztalékként vitte ki tavaly a Mercedes – írja a Világgazdaság.
Teljes, mintegy 20 milliárd forintos tavalyi profitját kifizette osztalékként anyavállalatának a kecskeméti Mercedes-gyárat működtető cég – írja hétfői számában a Világgazdaság. A napilap információi szerint a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. több mint 63,8 millió eurót fizetett az anyavállalat Daimler AG-nak.
A 2012 tavaszától termelő kecskeméti gyár fejlesztési költsége 800 millió euró – akkori árfolyamon 200 milliárd forint – volt. Működésének eddigi három évében az üzem 90 millió eurót, azaz a beruházási költségek több mint 10 százalékát termelte meg a tulajdonosoknak, miközben az első években 550 ezer, tavaly pedig 77 500 euró társasági adót fizetett.
A Világgazdaság emlékeztet arra is, hogy az Audi Hungária Motor Kft. 2015 első félévében eddigi legmagasabb termelési volumenét érte el több mint egymillió legyártott motorral és csaknem 85 ezer autóval; a cég 10 millió euró osztalékot fizetett ki a 2014-es adózott eredményből.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.