Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Még semmit nem költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal az állami intézmények hirdetésére rendelkezésére álló 25 milliárdos keretből: egyrészt arra vártak, hogy Rogán miniszter legyen, másrészt arra várnak még mindig, hogy legyenek olyan kormányközeli médiumok, ahol el lehet költeni a pénzt - írja a Népszabadság.
Bár az állami kommunikációs szuperhivatal, a jelenleg 25 milliárd forint reklámpénz fölött diszponáló Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) már kihirdette az állami intézmények kommunikációs közbeszerzési eljárásának három nyertes cégét, a tenderek még mindig nem zárultak le, mert az NKOH szabályai szerint a kereten belül minden egyes állami kampányért külön versenyeznie kell a három cégnek – írja a Népszabadság szerdai számában.
A csúszás oka a lap forrásai szerint az, hogy a Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter és a miniszterelnök frissen kinevezett, ugyancsak miniszteri rangban lévő kabinetfőnöke, Rogán Antal közötti vetélkedés lebénította a szervezetet, és ezt támasztja alá az is, hogy amint bejelenetették Rogán kinevezését, máris lemondott az NKOH Lázárhoz hű vezetője, Nobilis Márton.
A lap forrásai szerint a csúszás további oka az, hogy egyelőre kevés helyen lehet elkölteni az állami hirdetési pénzeket, na persze nem mintha nem volna elegendő lap és tévécsatorna az országban, inkább arról van szó, hogy a döntéshozók még arra várnak, hogy a miniszterelnökhöz bekötött Habony Árpád és Andy Vajna végre kiépítse az új, Simicska utáni kormánybarát médiabirodalmat. Ez még várat magára, a TV2-t például már egy éve próbálja megvenni Andy Vajna, bár úgy fest, az ügy célegyenesben van.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.