Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Úgy 14 ezer forintot kell leszurkolni 1 Ferrari-részvényért. Bevezetik a patinás autógyártót az amerikai tőzsdére.
Kedden alakul ki, hogy mennyiért lehet megvenni a Ferrari-részvényeket, szerdán pedig - ahogyan egy hete eldöntötték - bevezetik a tőzsdére a papírokat, így elvileg bárki vehet azokból. (A New York-i tőzsdére vezetik be az értékpapírokat.)
Eredetileg 48-52 dollár közötti ársávot határozott meg a Ferrari-gyárat tulajdonló Fiat Chrysler Automobile (FCA). A nagy érdeklődés miatt azonban vélhetően az intervallum tetején lesz a jegyzési ár, vagyis 1 darab Ferrari-részvényért – mostani árfolyamon – bő 14 ezer forintot kell leszurkolni.
Az FCA a Ferrari 10 százalékát akarja tőzsdén értékesíteni.
(A tőzsdei bevezetés hátteréről és céljáról a legutóbbi HVG ír.)
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.