Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A megszokottnál kissé szentimentálisabbra sikeredett reklámszpottal indítja az angol John Lewis áruházlánc a karácsonyi kereskedelmi tébolyt Nagy-Britanniában. Mutatjuk, nézzék!
Az üzenet persze átjön a John Lewis idei karácsonyi reklámszpotjából, de kissé talán túlzottan is didaktikusra sikeredett a hagyományosan a karácsonyi kereskedelmi szezont indító reklámfilmje. A kreatívok ezúttal a Holdon találtak elesett, magányos karácsonyozót, de nem is lehet kétséges, hogya szívből jövő ajándék – és persze a hozzá tartozó szeretetpakk is – megérkezik hozzá.
Mindez persze egyáltalán nem meglepő, ez a műfaj a cukiságra és a szeretetáradatra épül, a tavalyi pingvines reklámot azonban idén nem sikerült überelni.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.