Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A megszokottnál kissé szentimentálisabbra sikeredett reklámszpottal indítja az angol John Lewis áruházlánc a karácsonyi kereskedelmi tébolyt Nagy-Britanniában. Mutatjuk, nézzék!
Az üzenet persze átjön a John Lewis idei karácsonyi reklámszpotjából, de kissé talán túlzottan is didaktikusra sikeredett a hagyományosan a karácsonyi kereskedelmi szezont indító reklámfilmje. A kreatívok ezúttal a Holdon találtak elesett, magányos karácsonyozót, de nem is lehet kétséges, hogya szívből jövő ajándék – és persze a hozzá tartozó szeretetpakk is – megérkezik hozzá.
Mindez persze egyáltalán nem meglepő, ez a műfaj a cukiságra és a szeretetáradatra épül, a tavalyi pingvines reklámot azonban idén nem sikerült überelni.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.