Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Elbontják a "bódévárost", utasmólót, reptéri hotelt és később még új terminált is építenek a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Jövőre belekezdenek a 2B terminál utasmólója, valamint a reptéri hotel építésébe, 2018 után pedig új terminálépületet húznak fel a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren – közölte a Budapest Airport kommunikációs vezetője a Magyar Időkkel.
Hardy Mihály a lapnak adott, kedden megjelent interjújában azt mondta, hogy a móló szükségtelenné teszi majd a fapados légitársaságok számára épített ideiglenes beszállító-épületeket, ezért elbontják majd a "bódévárost". Jelezte: a 200 méter hosszú mólón át az emberek a terminál épületéből közvetlenül eljuthatnak a repülőgépekhez.
Közölte, az utasforgalom növekedése arra készteti a repülőtér kezelőjét, hogy előkészítse a létesítmény bővítését. Hardy Mihály emlékeztetett arra, hogy a légikikötő utasforgalma a napokban lépte át a tízmilliót, és előreláthatóan a következő években is folytatódik a bővülés.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.