Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az LMP nem akarja elszunnyadni az Alstom és a BKV közötti állítólagos korrupciós ügyet. Bő 2 milliárd forint csúszópénz olajozhatta meg az együttműködést a gyanú szerint.
Az LMP fővárosi vizsgálóbizottságra bízná az Alstommal kötött szerződések áttekintését abban az esetben, ha a nyomozó hatóságok nem tudnak semmilyen megállapítást tenni az ügyben - mondta Csárdi Antal, az ellenzéki párt fővárosi képviselője.
Pár napja derült ki, hogy Az Alstom 2006–2007-ben 2,2 milliárd forintnyi kenőpénzt juttathatott két cégen keresztül a BKV-nak, hogy a cég nyerje a metrókocsitendert.
A magyar nyomozó hatóságok nem tudták kideríteni azt, amit a britek igen, hogy az Alstom 2 milliárd forint kenőpénzt adhatott a BKV-nak, ezért felmerül a kérdés: miért nem érdeke a magyar hatóságoknak az igazság kiderítése? - vetette fel Csárdi Antal.
Hozzátette, választ ad ez a jelenség arra a kérdésre, hogy miért vannak túlárazva a magyar közbeszerzések, hogy miért nem a piac diktálja az árakat, hanem más érdekek mentén születnek meg a döntések.
Csárdi Antal a 3-as metró felújításával kapcsolatban ehhez hozzáfűzte, hogy Szófia annyiért vesz új szerelvényeket biztosítóberendezéssel együtt, amennyiért Budapest felújítja a régi szerelvényeket, a felújítás idejére elrendelt buszpótlásért pedig a busz árának többszörösét kérik el.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.