Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő tram-train fejlesztésről van pár kérdése.
Lázár János miniszter korábban azt állította, hogy a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő vonalra szánt kocsik közel kétszer annyiba kerülnének, mint azt eredetileg tervezték, emiatt pedig veszélybe kerülhet a rosszul előkészített projekt, de ezt a járműgyártó cég és a fejlesztési minisztérium is cáfolta. Ezután a miniszter - és Hódmezővásárhely országgyűlési képviselője - 10 kérdést tett fel a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumnak, a többi között azt, hogy a tárca tisztázza, támogatja-e a projektet, tisztázza az NFM, miért drágult a projekt, mennyibe kerül majd a beruházás, mennyi uniós és hazai forrással számolnak - írja a Vásárhelyihírek.hu.
Korábban az NFM azt közölte,"a projektre nem az árak esetleges emelkedése jelent veszélyt, hanem az, hogy Brüsszel kétségesnek tartja a projekt megtérülését."
Az NFM álláspontja szerint a beruházás költségvetési forrásból valósulhat meg, amennyiben az Európai Unió nem támogatja. Lázár arra kérte a kormányt, hogy ne vállaljon kötelezettséget az NFM és a MÁV hibájából megdrágult beruházásra.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nemcsak Majka, Dopeman számai is gondot okozhatnak Orbán Viktornak.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár.
Ha a tusványosi beszéd a NER szellemi iránytűje, Orbán most fordítva tartja.