szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Végülis mindenki úgy csapja be magát, ahogy akarja.

A Philip Morris cigarettagyártó, amelynek egyik terméke a Marlboro, egészen triviális – és gyerekes – trükkel játssza ki a kötelező csomagolásra vonatkozó szabályozást.

A szabály az Angliában, hogy a doboz 65 százalékát el kell takarni egy zöld színű felülettel – amelyet a gyártók egyébként a világ legrusnyább színének tituláltak –, valamint valamilyen a dohányzáshoz kapcsolódó elrettentő képpel.

Ugyanakkor a Marlborónál azt találták ki, hogy pontosan dobozméretű, de az eredeti logóval ellátott aludobozt adnak a cigarettához, amelybe a dohányosok beletehetik a 10-es pakkot, így nem kell szembesülniük az elrettentő képekkel.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!