Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az ESMA Reklám Zrt. árbevétele egy év alatt több mint a háromszorosára, 1,7 milliárd forint fölé nőtt.
A cégnek 117 millió forintnyi adózott profitja is megmaradt – írja a Magyar Nemzet.
Mindehhez az is kellett, hogy kedvezően változzon a jogszabályi környezet: néhány héttel azután, hogy Orbán Viktor kedvenc csapatának tulajdonosa, Garancsi István részesedést szerzett a cégben, a kormányzat újból engedélyezte a korábban betiltott kandeláberhirdetések kihelyezését.
A lap megjegyezte, hogy Garancsi cégei közül nem csak az ESMA teljesített jól. Az államilag előírt online pénztárgéprendszerhez nélkülözhetetlen tartozékokat szállító – 90 százalékban a kormányfő barátjának tulajdonában lévő – Mobil Adat Kft. például 2,1 milliárdos bevétel mellett 553 milliós profitot ért el. Utóbbi nagy részét ki is fizette osztalékként, ebből 477 millió jutott Garancsira.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.