Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nem ad pluszpénzt a 3-as metró felújítására az állam.
Hiába lobbizott a szerdai kormányülésen a főpolgármester azért, hogy az állam valamilyen formában finanszírozza a 3-as metró felújításának pluszköltségét – értesült az atv.hu.
Tarlós István a parlament folyosóján nem akart nyilatkozni a lap újságírójának – csütörtökön, rendkívüli sajtótájékoztatón beszél majd az ügyről –, az ülésről kiszivárgott információk szerint azonban a miniszterelnök álláspontja nem változott. Azt a 37,1 milliárd forintot, amely a kiírt pályázatok, illetve a benyújtott ajánlatok közötti különbség, a fővárosnak kell kigazdálkodnia.
Orbán Viktor kedden, ugyancsak az atv.hu kérdésére azt nyilatkozta: "A szakértők megvizsgálták ezt a munkát, kiírták a pályázatot, a kormány a szükséges pénzt rendelkezésre bocsátotta. Annyiból meg lehet, és annyiból is kell megcsinálni."
Tarlós ugyanakkor korábban kijelentette, hogy a főváros szükség esetén előteremti a hiányzó összeget, a kormánytól azonban ez esetben hitelgaranciát vár.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.