Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csütörtök este kilenc órától kezdődik az olasz vasutasok 24 órás munkabeszüntetése, amelyhez pénteken a légiközlekedésben dolgozók, valamint a városi tömegközlekedés is csatlakozik.
Elsőként az olasz vasúti dolgozók szüntetik be a munkát, csütörtök este kilenc órától péntek este kilencig tart a vasutassztrájk egész Olaszországban (kivéve Piemonte és Valle d'Aosta tartományt).
A nemzetközi járatok és a nagysebességű vasúthálózat közlekedése biztosított, járnak az olasz repülőterek gyorsvasútjai is, a helyi vonatjáratok azonban csak a péntek reggeli és a délutáni csúcsforgalomban garantáltak.
A sztrájkot az olasz szakszervezetek a közlekedési szektor tervezett privatizációja és liberalizációja elleni tiltakozásként hirdették meg. Olaszországban leggyakrabban a közlekedési dolgozók sztrájkolnak. Graziano Del Rio közlekedési miniszter szerint nehézségek várhatóak a közlekedés megbénulása miatt.
Az Alitalia olasz légitársaság mintegy 170 pénteki járatát mondta le. Egyedül a délelőtti és késő délutáni idősávban biztosítottak a légijáratok, de a sztrájkhoz több olaszországi légitársaság szárazföldi és légi dolgozói is csatlakoztak, ezért indulás előtt érdemes információkat kérni a járatok működéséről. A légisztrájk miatt az olaszországi repülőjáratok egészen szombat délelőttig akadozhatnak.
A városi tömegközlekedési sztrájk mindenhol más és más ütemezést követ: Rómában reggel fél kilenctől délután ötig, majd este nyolctól ismét nem közlekednek a buszok, villamosok és metrók.
Milánóban szintén csak a reggeli és kora esti járatok biztosítottak, de az a tapasztalat hogy közlekedési sztrájk esetén egész napra megbénul a tömegközlekedés, és az olaszok saját járművel igyekeznek célba jutni, ami a forgalmi dugót növeli főleg a pénteki napon.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.