Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy sor új híd épül a Duna különböző pontjain.
Már tervezik vagy meg is kezdték a kivitelezését annak az öt új hídnak, amelyek összeköttetést biztosítanak a Duna két partja között – írja a Magyar Idők.
A részletek szerint új Duna-híd épül Komárom-Komarno között, és bár ennek módosították a vállalkozási szerződését, a lap szerint ez semmin sem változtat. Ennek megfelelően egy 600 méter hosszú, egypilonos, ferdekábeles hidat építenek a szakemberek, melynek költsége 91,2 millió euró.
A kivitelezésre biztosított idő 29 hónap, azaz két és fél év múlva már megindulhat a forgalom Komárom két része között.
Egyelőre csupán terv szintjén létezik, de a Dunakanyarnál is új hidat terveznek építeni, amely az elfogadott tanulmányterv szerint tizenöt méter széles lenne és Váctól délre ívelne át a Dunán.
A Magyar Idők szerint Budapesten már készül a Rákóczi híddal párhuzamosan futó Déli összekötő vasúti híd átalakításának és bővítésének kiviteli terve, illetve van egy másik projekt, a Galvani úti híd, amely a főváros déli részén épülne meg.
A Budapest alatti Duna-szakaszon már a tervezési szerződésnél tart a Kalocsa–Paks Duna-híd. Közben pedig ajánlati felhívás jelent meg a Mohácson épülő Duna-híd közbeszerzésére, így a Duna legdélebbi hazai szakaszán is készül új híd.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.