Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Nem működnek a jegykiadó automaták, a kapukon fizetés nélkül átmehetnek az utasok.
Jegyek híján már ingyen is lehet utazni a metrón a válságban fuldokló Venezuela fővárosában.
A Reuters hírügynökség csütörtökön az állami metróvállalat három korábbi, illetve jelenlegi munkatársára hivatkozva arról írt, hogy az 53 állomásból álló caracasi metróhálózatban dolgozó ellenőrök májusban utasításba kapták: ha elfogytak a jegyek, nyissák meg a forgókereszteket, és hagyják ingyen utazni az utasokat.
A jegyek előállításához használt nyersanyagot külföldről importálják, de a kormány több mint egy éve már nem látta el a beszerzésekhez szükséges valutával a metróhálózatot üzemeltető vállalatot – mondta az egyik forrás.
"Az emberek most azért utazhatnak ingyen, mert nincs alapanyag a jegyekhez" – mondta a névtelenséget kérő illetékesek egyike.
A jegykiadó automatákon az "üzemen kívül" felirat olvasható, az utasok pedig szabadon kelhetnek át a zöld jelzést mutató forgókereszteken. A mozgólépcsők sem nem működnek. A caracasi metró egykor példának számított Latin-Amerikában, naponta több mint kétmillióan használják.
Egyelőre sem a venezuelai tájékoztatási minisztérium, sem a Metro de Caracas vállalat nem reagált a megkeresésekre. A helyi sajtó César Vega cégvezetőt idézve arról számolt be, hogy a forgókereszteket azért tették szabadon átjárhatóvá, hogy felmérhessék, hányan használják az egyes állomásokat naponta.
A volt és mostani dolgozók attól tartanak, hogy a jegyek hiánya mindössze a még súlyosabb problémák előhírnöke lehet, így például, hogy kifogynak az importált alkatrészekből is. Az egyik állomásfőnök szerint már most meghibásodott vonatokból használnak alkatrészeket más szerelvények javításához.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.