Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az önkormányzat azt mondja, nem bevételt szeretne termelni a parkolással, csak a lakók érdekeit szolgálja. A parkolási rendszert a korábbinál háromszor drágábban üzemeltető cégek között azonban ott van Garancsi István, és két kerületi önkormányzat vállalkozása is.
A fizetős parkolási rendszer több pénzt visz el, mint amennyi nyereséget termel, Újbudán ez is lehetséges, és az önkormányzat ezt így is tervezte – ez derül ki a 24.hu cikkéből.
2016-ban még több bevétele volt Újbudának a parkolásból, mint amennyit a büntetések behajtására, a parkolóórák telepítésére, javítására költött. A bevétel még 480 millió forint volt tavalyelőtt, a kiadások pedig csak 208 millió forintra rúgtak. 2017-ben azonban a kiadások az előző évinek a duplájára ugrottak, miközben a bevétel csak szerény mértékben nőtt, így már csak 110 millió forintos plusszal jött ki az önkormányzat a bizniszből.
2018-ra pedig már sikerült veszteséget is termelnie a kerületnek a pénzbeszedésből.
De ez az önkormányzatot nem lepte meg, hiszen az eredetileg elfogadott költségvetési terv is mínuszt jósolt 2018-ra, a nemrég módosított változatban pedig már tényként kezelik, hogy 130 millió forintos veszteséget fog termelni a XI. kerületnek az, hogy a parkolási rendszert menedzseli és a pénzt beszedi.
Az önkormányzat azt írta a 24.hu kérdésére, hogy
nem bevételi forrásként tekintenek a parkolási rendszerre, hanem forgalom- és parkolásszabályozási eszközként, céljuk a lakók érdekeinek szolgálata.
A drágulás magyarázata, hogy a parkolási rendszer üzemeltetésére a szerződések 2016 végén lejártak,
az új nyertes cégek pedig jóval drágábban vállalták a feladatokat.
Ami a korábbi években 200 millió körüli összegből kijött, az idén már 782 millió forintba fog kerülni. Az önkormányzat szerint továbbá az új zónák kijelölésére és az automaták megvásárlására is kell költeni.
Talán nem meglepő, hogy a munkát háromszoros áron elvégző cégek között ott találjuk a G4s Készpénzlogisztikai Kft.-t, amely nemrég került Orbán Viktor "kötélbarátjának", Garancsi Istvánnak az érdekeltségébe, azonban a VIII. és a XI. kerület egy-egy cége is ott van a parkolási rendszer igencsak költségesen üzemeltető cégek között.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Nem csak a Pride-felvonulás előtt volt erősen kusza a jogi helyzet, a demonstráció után is egymást érik a kérdések. Ha az utolsó pillanatig bírsággal riogatták a résztvevőket, akkor mi, miért és kinek az utasítására változott a menet napjára? Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A volt igazságügyi minisztert tanúként hallgatta meg a bíróság a Schadl-ügyben.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A rendező a 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.