Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Jöjjön el, és próbálja ki, mennyire hosszú a vonatút városukba.
A Mátészalkaleaks csoport meghívta egy ebédre Mosóczi Lászlót, a közlekedéspolitikáért felelős helyettes államtitkárt, hangzik el az RTL szerda esti híradójában. Azt mondták, vendégük egy szalkai bőségtálra, de csak akkor, ha vonattal érkezeik a szabolcsi városba.
A Mátészalkaleaks aktivistái azt szeretnék, ha a politikus saját maga is megtapasztalná, mennyire lassú a vonatközlekedés Debrecen és Mátészalka között, illetve ha biztosítanának végre forrást a vasútvonal felújítására.
Ez a csoport szervezte azt az akciót is, amelyben egyikük csigajelmezbe öltözött, és lefutotta a menetrendszerinti vonatot:
Csigajelmezbe öltözött és simán lefutotta a vonatot
Az eset Mátészalka és Debrecen között történt, pedig a MÁV szerint legalább 40-50-nel mehetnek itt a vonatok.
Mosóczi a meghívásra nem reagált.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.