Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az után döntöttek a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztőnél a káoszt okozó útlezárásról, hogy megtudták, a Magyar Közút is épp arra végez egy másik munkát.
Hiába tudta a Magyar Közút és a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. is, hogy egymástól néhány kilométerre végeznek munkákat, mégsem tettek ellene semmit, emiatt aztán a Csepel-szigeten tízezrek állnak minden reggel a dugóban, és a környék több más településéről is nagyon nehéz eljutni Budapestre. Megkérdeztük mindkét vállalatot, hogyan fordulhat elő az, hogy két állami tulajdonú cég közösen okoz ilyen helyzetet. A Magyar Közút már tegnap válaszolt, a magyarázatát ebben a cikkünkben tettük közzé, ma pedig megérkezett a NIF Zrt. reakciója is.
Mint írta, amikor megterveznek egy munkát, a forgalmi rendről minden esetben az után dönt, hogy egyeztetett a Magyar Közút szakembereivel. Így tett akkor is, amikor a mostani felújítást tervezte. „A Magyar Közút Nzrt. áprilisban tájékoztatta a NIF Zrt.-t szigetszentmiklósi forgalmi csomópont átépítéséről és a tervezett forgalomterelésekről, ezért társaságunk az M0 autóút déli szektorának fejlesztését a két szélső, M6-M0, illetve az M0- 51. sz. főút csomópontokban kezdte” – magyarázta, mi történt.
Idén a Ráckevei Duna-ági híd térségében, valamint Halásztelek és az M6-os autópálya közti szakaszon várható a 2x2 sávra terelés – jelezték. A felújítási munkák a csomóponti ágakat is érintik, ezért forgalombiztonsági okokból ütemezetten ezeket is lezárják.
Az M0 autóút M6 autópálya és 51 sz. főút közötti pályaszakasz átépítése várhatóan 2020 tavaszán fejeződhet be – írta a NIF Zrt.
A Magyar Közút azt írta a kérdésünkre: egy évben nagyjából 4-6 hónap alkalmas arra, hogy elvégezzék a munkákat. A szigetszentmiklósi térségben három, részben egymásra épülő beruházás zajlik, mindháromnak nagyjából ennyi lenne az átfutási ideje, „eltérő ütemezésben történő megvalósításukra ezért nincs valódi mozgástér”.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
Az Orbán Digitális Polgári Köréhez csatlakozó rapper szerint még Majkát is neki köszönheti az ország.
Havonta 220 ezer forintot fizetett a család a kisfú elhelyezéséért a magánintézménynek.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.
Korábban a hét végéig szabott határidőt arra, hogy Moszkva tegyen lépéseket az ukrajnai háború befejezésére, különben új szankciókkal kell szembenéznie.