Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A felcsúti expolgármester egyik cége által alkotott konzorcium néhány betontömbbel elzárta az utat Százhalombatta ipari parkja és a vonatállomás között, így a dolgozóknak 700 méter helyett 4,5 kilométert kell sétálniuk a munkába.
Egy hete kezdték meg a Százhalombatta–Pusztaszabolcs vasúti vonalszakasz felújítását, fejlesztését. A munkák az elejétől kezdve nem voltak mentesek az igénytelenségektől, mint megírtuk, alig az építkezés megkezdése után pár órával máris elvágtak egy vasúti kábelt, ezzel fél napra megbénítva a környék közlekedését.
Most itt van a következő bonyodalom: amint az Index írja, a százhalombattaiakat most egészen egyszerűen elvágták a rengeteg helyi lakost is foglalkoztató ipari parktól, mivel
lezárták az azt a várossal és a vasútállomással összekötő vasúti átjárót.
Ez az átjáró kötötte össze a lakóövezetet az ipari parkkal, ahova több száz munkavállaló jár a településről dolgozni, de a kivitelezők nemes egyszerűséggel
3-3 betontömböt helyeztek a vasúti átjáró mindkét oldalára, ezzel az autós-, kerékpáros-, és motorosközlekedést teljesen ellehetetlenítették - gyalogosan, szabálytalanul persze át lehet azt mászni.
A beruházást menedzselő Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő azt ajánlja, közelítsék meg az ipari parkot a 6-os úton keresztül, ahol persze
nincsen járda, és száguldoznak a kamionok. Sokan vonattal érkeznek az állomástól 700 méterre eső munkahelyre, buszjárat oda nincs, kerülhetnek most ők is.
A helyiek tiltakozása nyomán végül széthúzták a betontömböket annyira, hogy kerékpárral vagy gyalog legalább át lehessen menni, igaz, a munkálatok miatt hatalmas sár van az átjáróban. Ráadásul kitettek egy táblát is, amely felhívja a figyelmet, hogy munkaterületen járunk, és csak megfelelő egyéni védőeszközök használatával lehet itt áthaladni, azaz a napi átlagos közlekedőnek elvileg sehogy.
A portál felidézi, a Százhalombatta–Pusztaszabolcs vasúti vonalszakasz felújítását az SZ-E Konzorcium végzi, amely a Mészáros és Mészáros Kft.-t (nem nagy titok, kinek a cégéről van szó), és a Vasútépítők Kft.-t foglalja magába. A megbízás értéke 48 milliárd forint, ami a lap szerint nagyjából 7 milliárd forinttal drágább az eredetileg becsültnél.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Egy szomszédos és egy visegrádi ország is a dobogón, de vajon hányadik helyre került Magyarország?
Borítékolható volt az Ukrajna csatlakozása elleni, a „nemzeti konzultációknál több, a népszavazásnál kevesebb” voksolás eredménye, amelynek nem csak a nemzet állítólagos egységének demonstrálása volt a célja, hanem a kampánygépezet éles tesztelése is.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Timur Ivanovot a bíróság különösen nagy értékű sikkasztásban, valamint bűnszövetkezetben elkövetett, ugyancsak különösen nagy értékű pénzmosásban találta bűnösnek.
A portál forrásai szerint kínaiak érkeznek a helyükre.
A független országgyűlési képviselő mai demonstrációjára kevesebben gyűltek össze mint a múlt héten.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.