Kelenföld és a Nyugati állomásépülete is omladozik, a megoldásra még várni kell

Kelenföldön a mennyezet egy része leszakadt, a Nyugatiban beázik -–mindkét helyen állványokat találunk. A kelenföldi jegypénztárt a metróhoz költöztetnék, a Nyugatit felújítanák, de még mindkettőre várni kell.

  • hvg.hu hvg.hu
Kelenföld és a Nyugati állomásépülete is omladozik, a megoldásra még várni kell

Késik a MÁV a kelenföldi pénztárak átköltöztetésével. Az RTL Híradója arról számol be, hogy egyre rosszabb állapotban van Kelenföldön az állomásépület, melyet a 4-es metróhoz kapcsolódó állomásmodernizáció nem érintett. Másfél éve már aládúcolták a plafont, mert egy helyen leszakadt.

A pénztárakat a külön állomásépületből a 4-es metró alujárójába költöztetik át. Bár már 2018 év elején meg kellett volna lennie, a MÁV szóvivője szerint még csak most kötnek szerződést, tavasszal vagy nyár elején költözhet a jegypénztár.

Védőállványokat épít az utasok biztonsága miatt a vasúttársaság a Nyugati-pályaudvaron is. Itt is a pénztárak környékén hullik a vakolat. A Nyugatiban a mennyezet több helyen beázik. A MÁV 2020-ra ígéri az állomásépület megújítását.

Homolya Róbert MÁV elnök-vezérigazgató a hvg.hu-nak adott interjúban arról beszélt, még az idén megújulhat Zugló és Kőbánya-alsó megállóhely is, de Kőbánya-Kispest felújítására még nagyjából 5 évet kell várni.

A MÁV-vezér szerint legalább 6-8 év kell még, míg versenyezni tudnak az autókkal

Zugló állomás jövőre megújulhat, de Kőbánya-Kispestre még nagyjából öt évet kell várni Homolya Róbert, a nyáron kinevezett MÁV elnök-vezérigazgató szerint. Megtudtuk, miért akadozik a reptéri gyorsvasút építése, és azt is, hogy is volt az a történet Mészáros Lőrinccel és a jachttal. Interjú.


Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.