Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A főpolgármester elismerte: az e-jegyrendszer projektet ők rontották el, de szeretnék helyrehozni.
A februári közgyűlés döntött arról, hogy Fővárosi integrált viteldíjbeszedési elektronikus rendszer (FVR) néven újra nekifut a főváros az elektronikus jegyrendszer kialakításának.
Ez a projekt nem a sikertörténeteink közé tartozik, ez az én felelősségem, és szeretném is kiigazítani ezt a hibát,
ezzel kezdte Tarlós István főpolgármester Pintér Sándor belügyminiszterrel közösen az elektronikus jegyrendszerről tartott sajtótájékoztatóját szerda délután. (A főpolgármester már korábban is elismerte, hogy az e-jegyrendszer az ő politikai felelősségük.)
A főpolgármester azt mondta, egy nagy rendszert fognak létrehozni (ez lesz az FVR, új nevén, régen ugye RIGO volt), amelynek része lesz, hogy mobiltelefonalapú jegyet lehet majd venni.
A mobilalapú jegyet először a reptéri buszokon vezetik be – 100E, 200E –, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-nél lehet jegyet venni majd ezekre a buszokra, már júniustól.
A következő körben azt szeretnék, hogy mobiltelefonon meg lehessen vásárolni a BKK minden termékét, minden járatra. Ezt idén szeptemberre ígérik, hogy megvalósul.És ez még mindig nem a teljes e-jegyrendszer – folytatta Tarlós – mely 2020 végére, 2021 elejére reális, hogy elkészül. Hozzátette: ekkor már e-személyivel is lehet utazni a BKK járatain.
Az e-jegyrendszerről az is kiderült: időalapú jegyet lehet majd venni – azaz nem kell vonaljegyeket venni minden utazáshoz, egységnyi idő alatt lehet használni a járatokat, és az utazási időnek megfelelő tarifát kell majd fizetni.
Pintér Sándor belügyminiszter azt ígérte: a MÁV-val és a Volánnal kompatibilis rendszert építenek ki.
A sajtótájékoztató végén a két politikus együttműködési megállapodást írt alá a rendszer kivitelezéséről.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A kormányzati beruházási ügynökség ajánlgatott nekik két óriási területet a szomszédos Csomád külterületén.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.