Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Elsőként olyan vonalakon fogják bevetni az emeletes vonatokat, amelyeken nem kell átalakítani semmit, a Balatonra az emeletes vonatok pedig Kőbányáról és Kelenföldről fognak indulni.
Mint arról beszámoltunk, a Magyar Nemzetnek a MÁV vezérigazgató-helyettese, Kormányos László arról beszélt, a megrendelt KISS emeletes vonatok magasabbak az eddigieknél, ezért nem fognak beférni például a Déli pályaudvar és Kelenföld közötti alagútba, ezt majd át kell alakítani hozzá.
A MÁV ezzel kapcsolatban közleményt adott ki, amelyben azt írták, a januárban forgalomba álló új KISS motorvonatok vonalain nincsenek alagutak.
Mint írták, a jelenleg is nagy forgalmat bonyolító Budapest–Vác–Szob és Budapest–Cegléd–Szolnok elővárosi vasútvonalakon szállítja majd az utasokat az első 11 KISS 2020 elejétől, a megjelent híresztelésekkel ellentétben pedig ennek nincsen műszaki akadálya, ezek a vonalak teljes mértékben megfelelnek azoknak a feltételeknek, amik az új motorvonatok forgalomba állásához szükségesek, ezeken a vonalakon további fejlesztésekre nincs szükség ahhoz, hogy az új vonatok akadály nélkül közlekedhessenek majd.
A nyári menetrendi időszakban
a Balaton és a Velencei-tó felé közlekedtetni tervezett vonatok pedig Kelenföldről és Kőbánya-Kispestről tudnak fordulni.
A közleményben hozzátették, a Déli–Kelenföld-szakaszon található alagutat valóban át kellene építeni a vonatokhoz, de ennek műszaki megvalósítását és finanszírozását még csak vizsgálják.
Hosszú távú cél, hogy az összesen 40 darab nagykapacitású villamos motorvonat valamennyi korszerűsített szerelvényt kiváltsa majd Budapest elővárosi vonalain, így az agglomerációban már csak korszerű, azonos szolgáltatási szintet biztosító motorvonatok közlekedjenek. A MÁV-START által tervezett fejlesztések elősegítik a személyszállítás szolgáltatási színvonalának fejlődését, volumenének növekedését.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.