Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Átalakításokra lesz szükség, hogy jövőre úgy tudják használni az emeletes vonatokat, ahogy tervezik.
Már készülnek az emeletes vonatok, amelyeket jövőre állíthat forgalomba a MÁV. A Magyar Nemzetnek a cég vezérigazgató-helyettese, Kormányos László azt mondta: átalakításra lesz szükség, hogy ezeket a vonatokat el tudják vinni a Déli pályaudvarra és Kőbánya-Kispestre.
A KISS motorvonat 31 centivel magasabb, mint a most használt Flirt. Ez pedig azt jelenti, hogy a Kelenföld és a Déli közt lévő alagútba most nem férne be. Ez egy darabig nem fog problémát okozni, mert az új vonatokat elsőként a váci és a szolnoki vonalra vezénylik ki, de a terv az, hogy jövő nyáron a balatoni vonalra is ezeket küldenék. Ehhez azonban a pálya ágyazatát át kell majd alakítani, addig is Kelenföld lesz a végállomás.
Sürgető feladat Kőbánya-Kispest alkalmassá tétele is, ott nem lehet megúszni a felújítást, mert a szolnoki vonalon már jövőre járnának az emeletes vonatok. Ott a lap szerint a felsővezetéket és a peronokat kell átalakítani.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Büszkén hirdeti magát Budapest legelőkelőbb éttermei közt a Nobu, az étterem alapvetés a világsztárok között is. Most betekintést kaptunk arról, hogy az alapító Nobuyuki Matsuhisa szellemében hogyan készül náluk a japán konyha egyik legegyszerűbb, mégis legelőkelőbb fogása, a szasimi.
Ruszin-Szendi Romulusz korrupciógyanús ügyeinek felelőséről is kérdeztünk a hadügyminisztert.