Az omladozó kelenföldi állomásépületből végre az aluljáróba költöztették a jegypénztárakat

Végre megtörtént az, aminek már nagyon régen meg kellett volna: a vonatokat a 4-es metróval összekötő aluljáróba költöztette a MÁV a kelenföldi jegypénztárakat a düledező állomásépületből.

  • Z. B. Z. B.
Az omladozó kelenföldi állomásépületből végre az aluljáróba költöztették a jegypénztárakat

Nemcsak a vasúti jegypénztárbezárásokról lehet hallani, mint a Nyugati és a Keleti esetében, a kelenföldi jegypénztár ugyanis végre méltó helyére került: a metróaluljáróba költöztette azokat a MÁV, erről a Regionalbahn vasúti portál közölt fotókat a Facebook-oldalán:

Korábban írtunk már róla, hogy igen rossz állapotban van a Kelenföld vasútállomás műemléki védettségű állomásépülete, a plafont mintegy két éve már alá is kellett dúcolni.

Mindez nem véletlen, hiszen az épületet utoljára 1984-ben újították fel. Amikor a 4-es metró épült, akkor csak a peronokat modernizálták, illetve megépült az új aluljáró, de az állomásépülethez nem nyúltak.

Mivel a metróból az aluljárón át közvetlenül el lehet érni a vonatokat, logikus, hogy a jegypénztárak ide kerüljenek, a vonathoz igyekvő utasok számára az állomásépület kifejezetten kiesik.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.