szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Egy héttel a Facebookon kirobbant marketingháború után az IKEA leakciózta a svéd húsgolyót és finoman odapakolt egyet a Lidl-nek.

Leakciózza három napra az IKEA a 10 darabos svéd húsgolyót krémmártással, zöldborsóval, burgonyapürével és áfonyalekvárral. A cég Facebook bejegyzése szerint a húsgolyóikkal bármikor könnyedén csempészhetsz egy falat Svédországot a tányérodra. A Lidl-nek is üzentek: "Így biztosan nem lesz szükséged összeszerelési útmutatóra…".

A húsgolyó gate egy hete pattant ki, amikor a Lidl a Facebookon azzal szúrt oda az IKEA-nak, hogy posztoltak egy képet egy tál húsgolyóról és melléírták, hogy "nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár?"

Olyan kommentháború van a Lidl egyik posztja alatt, hogy arról kár lemaradni

Minden a húsgolyóval kezdődött!

A Lidl posztja alatt aztán elszabadult a marketingpokol, az IKEA és a Lidl mellé beszállt a kommentháborúba egy sor márka a Kométa, a Michelin, az Actimel, az Apenta, de például a Vatera és a Burger King is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Gazdaság

Hamarosan nem kell a fővárosba menni, ha az IKEA-ból akar vásárolni

Tavaly 20,5 százalékkal növelte eladásait Magyarországon az IKEA, ez azt jelenti, hogy a svéd lakberendezési áruházlánc 90,3 milliárd forintos forgalmat bonyolított le. Az online vásárlások értéke az összforgalom 8 százalékát tette ki, egy év alatt közel megháromszorozódott a netes forgalom. Az IKEA az idén több újdonságot is bevezet: márciustól indul a „bútorok második élete” szolgáltatás, s négy vidéki városban nyílik olyan átvételi pont, ahonnan elvihetőek lesznek az online vásárolt termékek. E mellett önkiszolgáló csomagátvételi pontok is nyílnak.