Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Egy héttel a Facebookon kirobbant marketingháború után az IKEA leakciózta a svéd húsgolyót és finoman odapakolt egyet a Lidl-nek.
Leakciózza három napra az IKEA a 10 darabos svéd húsgolyót krémmártással, zöldborsóval, burgonyapürével és áfonyalekvárral. A cég Facebook bejegyzése szerint a húsgolyóikkal bármikor könnyedén csempészhetsz egy falat Svédországot a tányérodra. A Lidl-nek is üzentek: "Így biztosan nem lesz szükséged összeszerelési útmutatóra…".
A húsgolyó gate egy hete pattant ki, amikor a Lidl a Facebookon azzal szúrt oda az IKEA-nak, hogy posztoltak egy képet egy tál húsgolyóról és melléírták, hogy "nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár?"
Olyan kommentháború van a Lidl egyik posztja alatt, hogy arról kár lemaradni
Minden a húsgolyóval kezdődött!
A Lidl posztja alatt aztán elszabadult a marketingpokol, az IKEA és a Lidl mellé beszállt a kommentháborúba egy sor márka a Kométa, a Michelin, az Actimel, az Apenta, de például a Vatera és a Burger King is.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
A szomszéd ugyanabban a házban már egy másik lakást is hasonló körülmények között szerzett meg.
Az M100-nak 2022-ben egyszer már nekifutottak.
Vasárnap este történt a tragédia.