Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
A kocsik raktere akár egy tonnáig is terhelhető.
Nyolc, kifejezetten csomagszállításra alkalmas Opel Combo Cargo kishaszongépjárművel bővíti a flottáját a Mol Limo, a zárt furgonok első osztályú rakterével nagyon komoly segítséget nyújt a költözéshez, a bevásárláshoz és a nagyobb bútorok szállításához is – közölték pénteken.
A közösségi autómegosztó szolgáltatás flottájában a több mint 400 személyi autó mellett októbertől jelentek meg a kishaszongépjárművek. A kocsik kívülről kompaktak, de belülről tágasak, elől akár három ember is kényelmesen elfér, a rakterüket pedig akár egy tonnáig is terhelhetik.
„A közösségi autómegosztó szolgáltatás több mint három évvel ezelőtti indulása óta jelentősen bővítettük a szolgáltatási területet és a bérelhető autók típusát is. A háromnapos bérléssel pedig a hosszabb üzleti utakat és hétvégi kirándulásokat is lehetővé tettük” – fogalmazott Vető Bálint, a Mol Limo ügyvezető igazgatója.
Budapesten kívüli, többnapos út esetén a járművek tankolása és töltése a felhasználókra van bízva, de azt a Mol töltőállomásokon, az ügyfélszolgálattal egyeztetve a Mol Limo állja a vonatkozó szabályok szerint.
Az Opel Combo Cargo járműveket havidíjas konstrukcióban percenként 95 forintért, alkalmi használóként 119 forintért lehet igénybe venni. A közlemény szerint ahogy a Mol Limo flotta minden autója, úgy az új belépő is elérhető napidíjas bérlés keretében is: havidíjas felhasználóknak 19 999 forintos áron, alkalmi felhasználóként pedig 24 999 forintét. A napidíjas bérlés esetén elhagyható a szolgáltatás zónája, és a 100 km-es napi limiten felül havidíjasként 47 forint kilométerdíjat, alkalmi felhasználóként pedig 59 forintot kell fizetni.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Miért érthető, hogy pont a zebrák zavarják annyira az embereket, és nem a jachtos luxizások?
A digitális nyelvi szuverenitás nem grandiózus ambíció, hanem kulturális szükségszerűség – érvel Balog Ádám, Pereczes János és Gaál Norbert.