szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mind a mobiltelefonos appban, mind az online felületen fennakadások vannak. Az Erste a TeleBank és a bankfiókok használatára biztat.

A TeleBank használatát vagy a bankfióki ügyintézést javasolja az Erste Bank az ügyfeleinek, mivel szerda reggel óta fennakadások vannak az online bankolásban – derült ki a pénzintézet által a hvg.hu megkeresésére megküldött közleményéből. A bankot azt követően kerestük meg, hogy olvasóink jelezték: a George Appban és annak webes felületén észlelt problémák csütörtökön is fennálltak.

„Kollégáink folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán” – írták, és jelezték azt is, hogy aki a TeleBankon keresztül vagy a bankfiókokból indít tranzakciót, annak elengedik vagy utólag jóváírják annak költségét.

A korábban megadott átutalások és rendszeres megbízások, csoportos beszedések teljesülnek – jelezték.

A bank szerint mind a TeleBank, mind a bankfiókok megerősített kapacitással működnek, de előfordulhat, hogy a megnövekedett forgalom miatt várakozni kell, ehhez türelmet kérnek.

* * * Már teljesen ingyenes bankszámlák is elérhetőek

Sokan fizetnek éves szinten több tízezer forintot csak azért, mert van saját bankszámlájuk. Azonban léteznek már teljesen ingyenes számlacsomagok is! A Bankmonitor bankszámla kalkulátora – a bankolási szokásai alapján - mindenkinek személyre szabottan megmutatja az elérhető legkedvezőbb ajánlatokat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!