Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A rádiót néhány hónapon belül már Hír FM-nek hívhatják.
A Hír FM márka váltja fel a kormánypárti KESMA (Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány) alá tartozó médiaholding, a Mediaworks médiabirodalom egyik rádióját, a Karc FM-et – értesült a Media1.
A portál a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának (SZTNH) egyik adatbázisában megtalálta, hogy a Karc FM Média Kft. idén január 25-én szóvédjegy-regisztrációt nyújtott be Hír FM névvel, ami azt jelenti, hogy a hatóság jóváhagyása esetén a továbbiakban ilyen néven csak a Karc FM lesz jogosult médiaszolgáltatást működtetni. Szintén a névváltoztatási szándékra utal az, hogy a Mediaworks idén január végén levédte a hirfm.hu internetes végződést is az egyik internetszolgáltatónál, tehát már az online jelenlét előkészítése is zajlik.
A tervezett névváltás mögött az az elgondolkodás lehet, hogy a HírTV egyre szorosabban együttműködik az eddig Karc FM néven működő rádióval, most is több műsoruk közösen készül. Ha a rádió felveszi a Hír FM nevet, az még jobban kifejezheti a két médium közötti szoros kapcsolódásokat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.