Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A MÁV több mint 130 éve nem találja az ősz megoldását a váci vonalon.
Majdnem egy órát késnek a vonatok Vác és Balassagyarmat között, a meredek szakaszokon ugyanis a lehulló falevelektől csúszóssá válnak a sínek – derül ki az ATV Híradó riportjából.
Olexa Miklós, az Ipoly Túra Egyesület elnöke úgy fogalmazott, hogy bár a probléma megmosolyogtató dolognak tűnhet, a régi vasútvonalaknál sajnos nagyon is valós:
Itt, a Balssagyarmat–Vác vonalon, ami 132 éves körülbelül, szinte minden ősszel előfordul.
Az érintett vonalon gyakran utazók szerint néhány hét alatt magától megszűnik ez a probléma azzal, hogy elfogynak a levelek. Az más kérdés, hogy addigra akár a hideg és a fagy is okozhat újabb nehézségeket.
A nagy késés miatt sokan most inkább a buszozást választják.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Filozófus, rapper, filmproducer és miniszterelnök egy képen.
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – vont mérleget Hadházy Ákos.
A focista szerint jó csapatot alkotnak.