Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Duna Group megállapodást kötött a Mota-Engil Central Europe cégcsoport megvásárlásáról.
A felek 2024 első felében tervezik beszerezni a szükséges hatósági engedélyeket.
A Duna Aszfalt itthon leginkább arról híres, hogy sorra nyeri a közbeszerzéseket, aminek természetesen semmi köze nincs ahhoz, hogy pár éve Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter Szíjj László jachtján pihente ki a fáradalmait.
Szíjj amúgy nemrég azt nyilatkozta, nem gondolja, hogy szégyenkeznie kellene azért, amiért cége jól teljesít a közbeszerzéseken, hiszen „bárki jöhet közbeszerzésre, ajánlatot tehet” és különben is, „mi a megrendelésekért vért izzadunk”. Azt egyelőre nem tudni, hogy az afrikai projektet mennyiért végzi a Duna Aszfalt, ahogy azt sem, hogy a magyar útépítésekhez hasonlóan ez is drágulni fog-e menet közben.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, Szijj cégcsoportja Afrikában is terjeszkedik:
Akkora projektet visz a Duna Aszfalt Afrikában, hogy csak irigykedhetnek az európai vetélytársak
Sikerek a határon túlról.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Sajtóértesülések szerint az izraeli hadsereg és több vezető biztonsági tisztviselő is ellenzi a lépést.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.