Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A közlekedési miniszter háromnapos késéssel, egy Facebook-posztban fejtette ki a véleményét az állami vasúttársaságot térdre kényszerítő hétvégi leállások okairól.
„Működik a Keleti pályaudvar” című Facebook-posztjában Lázár kedden bejelentette, hogy teljesen helyreállt a vasúti közlekedés a keleti országrész irányába, illetve Pécs és Bécs felé. „A teljes országra kiterjedő rendkívüli váltóvizsgálatok a nyugati irányba vezető pályaszakaszokon még tartanak, így azokon ma délre várható a menetrendszerű közlekedés visszaállása” – tette hozzá.
A poszt hátralévő részében megköszöni a „vasutas kollégáknak” a helyzet megoldását és a zavarok elhárítását, valamint az utasoknak a türelmet.
Azoknak a „médiatermékeknek” is köszönetet mond, amelyek „gyors és korrekt tájékoztatást adtak,
ellentétben azokkal az orgánumokkal, akik néhány politikussal együtt a pánikkeltést és uszítást választották.
Hozzáteszi: „Ez biztos nem segített sem az utasokon, sem a kialakult helyzeten, sem pedig a MÁV munkatársain”.
Majd először Vitézyt nem nevesítve, de rákanyarodik a lényegre: a volt közlekedési államtitkár, az idei önkormányzati választás LMP-s főpolgármester-jelöltje „egész életében a Fidesz politikai támogatásával érhetett volna el sikereket”, ehelyett „árulásszámba menő csúsztatásokkal uszít a MÁV ellen” – fogalmaz Lázár. Szerinte Vitézy közlekedési szakértőként „folyamatosan elárulja volt kollégáit, a vasutasokat, azokat, akik valóban mozgásban tarják az országot”.
Lázár a mondatait azzal indokolja, hogy azok a fejlesztések, amelyekre Vitézy a hétvégi megszólalásában hivatkozott, és „amelyeket a szankciós infláció miatt át kellett ütemeznünk”, eddig a hétvégéig semmiképpen sem valósultak volna meg, akkor sem, ha Vitézy „másik álma, a közlekedési minisztersége megvalósul”.
A közlekedési miniszter úgy véli, a MÁV pályái és szerelvényei „nem Vitézy hiánya vagy az én miniszterségem miatt olyanok, amilyenek, hanem az elmúlt 30 év mulasztásai miatt”. Szerinte ráadásul ebből is az elmúlt 15 évben történt a legtöbb fejlesztés. „Sok, de nem elég. Több kell, sokkal több” – von mérleget Lázár, aki állítja, ezért hirdette meg az 5 pontos közlekedési akciótervét is.
„Nagy szavak és látványtervek helyett előbb sok kis tett kell. A hergelés és hőbörgés ezen nem segít! Sőt! Csak árt” – zárja gondolatait Lázár János.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A családja körében hunyt el Ozzy Osbourne 76 évesen. Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.