Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A közlekedési miniszter háromnapos késéssel, egy Facebook-posztban fejtette ki a véleményét az állami vasúttársaságot térdre kényszerítő hétvégi leállások okairól.
„Működik a Keleti pályaudvar” című Facebook-posztjában Lázár kedden bejelentette, hogy teljesen helyreállt a vasúti közlekedés a keleti országrész irányába, illetve Pécs és Bécs felé. „A teljes országra kiterjedő rendkívüli váltóvizsgálatok a nyugati irányba vezető pályaszakaszokon még tartanak, így azokon ma délre várható a menetrendszerű közlekedés visszaállása” – tette hozzá.
A poszt hátralévő részében megköszöni a „vasutas kollégáknak” a helyzet megoldását és a zavarok elhárítását, valamint az utasoknak a türelmet.
Azoknak a „médiatermékeknek” is köszönetet mond, amelyek „gyors és korrekt tájékoztatást adtak,
ellentétben azokkal az orgánumokkal, akik néhány politikussal együtt a pánikkeltést és uszítást választották.
Hozzáteszi: „Ez biztos nem segített sem az utasokon, sem a kialakult helyzeten, sem pedig a MÁV munkatársain”.
Majd először Vitézyt nem nevesítve, de rákanyarodik a lényegre: a volt közlekedési államtitkár, az idei önkormányzati választás LMP-s főpolgármester-jelöltje „egész életében a Fidesz politikai támogatásával érhetett volna el sikereket”, ehelyett „árulásszámba menő csúsztatásokkal uszít a MÁV ellen” – fogalmaz Lázár. Szerinte Vitézy közlekedési szakértőként „folyamatosan elárulja volt kollégáit, a vasutasokat, azokat, akik valóban mozgásban tarják az országot”.
Lázár a mondatait azzal indokolja, hogy azok a fejlesztések, amelyekre Vitézy a hétvégi megszólalásában hivatkozott, és „amelyeket a szankciós infláció miatt át kellett ütemeznünk”, eddig a hétvégéig semmiképpen sem valósultak volna meg, akkor sem, ha Vitézy „másik álma, a közlekedési minisztersége megvalósul”.
A közlekedési miniszter úgy véli, a MÁV pályái és szerelvényei „nem Vitézy hiánya vagy az én miniszterségem miatt olyanok, amilyenek, hanem az elmúlt 30 év mulasztásai miatt”. Szerinte ráadásul ebből is az elmúlt 15 évben történt a legtöbb fejlesztés. „Sok, de nem elég. Több kell, sokkal több” – von mérleget Lázár, aki állítja, ezért hirdette meg az 5 pontos közlekedési akciótervét is.
„Nagy szavak és látványtervek helyett előbb sok kis tett kell. A hergelés és hőbörgés ezen nem segít! Sőt! Csak árt” – zárja gondolatait Lázár János.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.