Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Többnyire ötletet és információt gyűjtenek pénzügyekkel kapcsolatos döntéseikhez a közösségi oldalakon a magyarok, de 15 százalék döntést is hozott már az ott látottak alapján. Egy friss felmérésből az is kiderül, havonta hány forinttal kellene több a kényelmes élethez.
A magyarok több mint harmada (37 százalék) megbízható forrásnak tartja a közösségi médiát pénzügyi témákban, és 15 százalékuk döntést is hoz az ott látottak alapján – derül ki egy friss közvélemény-kutatásból.
A Cofidis Hitel Monitor negyedévente vizsgálja a hazai háztartások anyagi helyzettel kapcsolatos várakozásait, a legfrissebb kutatás a következő eredményekre jutott:
A felmérésben kitértek arra is, hogy miként tájékozódnak az emberek a hitelfelvételi lehetőségekről. Népszerű az online összehasonlító oldalak, kalkulátorok használata (34 százalék), sokan (24 százalék) internetes keresővel térképezik fel a hitelajánlatokat, de a válaszadók többsége még mindig automatikusan a saját bankjához fordul ilyenkor.
A lakosság 37 százaléka ugyanakkor megbízható forrásnak tartja pénzügyi témákban a közösségi médiát. 22 százalékuk követ is kifejezetten a témával foglalkozó oldalakat, influenszereket vagy csoportokat. Bár a közösségi médiát használók 43 százaléka csupán ötleteket és információt gyűjt itt,
15 százalék alkalomadtán vagy akár rendszeresen pénzügyi döntést is hoz a közösségi platformokon látottak alapján.
Tízből hat felhasználó talált már ezeken a felületeken olyan terméket vagy márkát, amelyet később meg is vett. Az így elköltött átlagos legnagyobb összeg 46 ezer forint, és a statisztikák szerint a nők jelentősen nagyobb arányban (70 százalék) hoznak vásárlási döntéseket a közösségi média hatására, mint a férfiak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.