Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Részben európai uniós forrásból.
A kormány arról döntött, hogy nemcsak a 471-es utat építik újjá négysávosítással, hanem a Nyíregyháza és Debrecen közötti vasútvonalat is – jelentette be Lázár János építési és közlekedési miniszter a Facebook-oldalán.
Mint mondta, ennek része lesz 50 kilométer vasúti pálya teljes újjáépítése, a két város közötti vasúti kapcsolat erősítése. Ez azt jelenti, hogy a 471-es út vasúti csomópontját úgy kell megvalósítani, hogy felüljárót kell építeni.
Mindez részben európai uniós forrásból fog megvalósulni, a közbeszerzést 2025 januárjában jelentetik meg, nem sokkal később pedig a munka is megkezdhető – fogalmazott Lázár.
A magyar vasutat megrázó, elsősorban a hatalmas késésekkel összefüggő botrányok után Lázár János augusztusban leváltotta a MÁV vezetését, majd közlekedési akciótervet jelentett be, melynek része egy egymilliárd eurós hitel, amelyet a tervek szerint teljes egészében vasútépítésre és pályafelújításra fordítanak majd.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.