Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A fapados légitársaság felszámolja helyi cégét, és szeptember elsejével megszünteti az emirátusi repülőjáratait.
Felszámolja Abu-Dzabi-beli tevékenységeit a Wizz Air, jelentette be a társaság a londoni tőzsde oldalán megjelentetett közleményében.
A „stratégiai átrendeződés” keretében a Wizz Air 2025. szeptember 1-jei hatállyal felfüggeszti az összes helyi járatának üzemeltetését, és a jövőben kilép a helyben működő vegyesvállalatából, és a központi piacaira fog összpontosítani.
A fapados légitársaság indoklása szerint a döntés mögött az elmúlt évben halmozódó kihívások állnak. A közlemény szerint a repülőgépeik hajtóművei a helyi, forró környezetben nem tudnak megbízhatóan működni, ami korlátozza a rendelkezésre állásukat. A közel-keleti geopolitikai feszültség több légtérlezáráshoz, működési zavarhoz és a fogyasztói kereslet romlásához vezetett. A közlemény emellett a szabályozói környezet nehézségeit említi, mely megnehezített számukra a helyi növekedést.
A társaság nehézségeiről nemrég írtunk bővebben, ebben már megpendítettük, hogy gond lehet Abu-Dzabiban:
Ezek a tényezők a Wizz Air szerint jelentősen befolyásolták a cég alacsony költségű modelljének életképességét a régióban, és a képességét arra, hogy az európai alaptevékenységével összhangban nyereséget érjen el. A közlemény szerint a Wizz Air a kivonulás után fokozottabban fog összpontosítani a közép- és kelet-európai fő piacaira, valamint egyes nyugat-európai országokra, például Ausztriára, Olaszországra és az Egyesült Királyságra.
A 2025. augusztus 31. utáni foglalásokkal rendelkező utasokat közvetlenül e-mailben értesítik a visszatérítési vagy alternatív utazási lehetőségekről. Azoknak az ügyfeleknek, akik harmadik fél szolgáltatókon keresztül foglaltak, azt javasolják, hogy lépjenek kapcsolatba a szolgáltatóval.
A Wizz Air Pratt & Whitney típusú hajtóművei annyira nem bírták a helyi klímát, hogy a cég teljes Airbus SE flottájában több tucat repülőgép kényszerült huzamosabb ideig a földre, elhúzódó karbantartások miatt. Váradi József vezérigazgató már júniusban arról beszélt, hogy csökkenteni fogják a forró környezetben közlekedő járatok számát. A légitársaság júniusban arról is beszámolt, hogy a 2026-os pénzügyi évben magasabb költségekre számít a repülőgépek földre kényszerülése, a régebbi repülőgépek kivonása és a repülőtéri költséghatékonyság-javító műveletek elhúzódása miatt.
(Nyitóképünk illusztráció.)
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.
Egy kutatás szerint szoros összefüggés van az emberek egészsége és székletürítési szokásaik között. A túl gyakori vagy túl ritka székletürítés mögött különféle problémák állhatnak.