Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rákosrendezőnél, a Szegedi úti átjárótól délre kisiklott a MÁV RailTours mozdonya – éppen azon a pályaszakaszon, amit nemrég újítottak fel 3 milliárd forintból, és a munka minőségét sok kritika érte.
Hétfőn délelőtt Budapesten, Rákosrendező állomáson kisiklott egy mozdony, emiatt két vágányt ki kellett zárni a forgalomból, de személyi sérülés az eddigi hírek szerint nem történt – tudta meg a HVG.
A baleset forgalmi zavarral is jár, egyelőre a 2-es vonal vonatai Angyalföldön, a 71-es vonal vonatai pedig Rákospalota-Újpesten fordulnak, emellett egyes szobi, váci vonatok elmaradhatnak. A BKK viszont a 3-as metró Újpest központ és Nyugati pályaudvar közötti szakaszán, valamint a 14-es villamoson elfogadja a vasúti menetjegyeket és bérleteket – értesült lapunk.
Nem sokkal 3/4 10 előtt befutott a MÁV közleménye is az esetről: „Ma reggel tolatás közben egy Astride mozdony Rákosrendezőn kisiklott 4 tengellyel. Személyi sérülés nem történt. Az elsődleges információk alapján emberi mulasztás okozta a balesetet, a siklás nincs összefüggésben a nemrég befejezett karbantartással. A MÁV vezérigazgatója azonnali vizsgálatot rendelt el. A forgalom átszervezését az Országos Haváriaközpont átvette, igyekszünk a forgalmat mihamarabb helyreállítani.”
A felújításról éppen két napja posztolt felháborodottan a Közlekedő Tömeg, megállapítva:
kontármunka hárommilliárdért MÁV-módra.”
„Rossz minőségben, lassan és drágán dolgozott a MÁV Rákosrendező állomás karbantartásán. A héten átadott munka után pályahibák sokasága – törött és hiányzó kapcsolószerek, vágánygeometriai hibák – tanúsítja, hogy a legelemibb műszaki elvárásoknak sem felelnek meg az elvégzett javítások” – írták akkor.
(Nyitóképünk a felújításról, a helyszínen készült. Fotó: Facebook / Közlekedő Tömeg)
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Szerinte Majkát neki köszönhetjük.