szerző:
MTI / hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. által az e-útdíj bevezetéséhez kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, PR-ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatások megrendelésére kiírt, hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte. Az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A keretmegállapodás értéke nettó 377 millió forint. Az öt ajánlattevő közül június 19-én hirdetett nyertest az ajánlatkérő. 

Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes úgy, hogy 80-as súlyszámmal a médiavásárlások ellenértéke szerepelt az értékelésben, míg a PR-feladatok és a callcenter-szolgáltatások ellenszolgáltatásának értékéhez 20-as súlyszám kapcsolódott.

Ajánlatot tett még a Vivaki Hungary Kft., a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a MEC Hungary Kft., valamint az Initiative Media Kft.

Az Inter Media Group hátteréről és tevékenségéről itt és itt olvashatnak bővebben!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!