Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A BKK áthelyeztetett több Futár-kijelzőt, hogy azokon még hatékonyabban jelenhessenek meg a járatokkal kapcsolatos információk. Volt olyan megálló, ahol az ötsoros kijelző túl sok volt, másokban pedig a háromsoros túl kevés, ezért kicserélték azokat.
A Futár kiépítése óta több ponton átalakult Budapest közösségi közlekedése. A legnagyobb változás akkor volt, amikor módosították a felszíni hálózatot az M4-es metró átadása után. Ezek több olyan megállóhelyet érintettek, amelyek közelében futáros kijelzők működnek. Néhány helyen az ötsoros kijelző soknak bizonyult, máshol pedig a háromsoros eszközöknél a kijelző mérete túl kicsi volt az összes járat megjelenítéséhez.
Eddig összesen 12 pár kijelzőt helyeztek át, minden esetben három- és ötsoros eszközök helyét cserélték.
A kijelzőváltásokat az üzemeltetés költségeinek terhére végezték el többletdíj fizetése nélkül, vagyis ez külön forrást nem igényelt a BKK-tól – közölték szerdán.
A Futár kiépítésekor összesen 284 darab megállóhelyi kijelzőt és monitort telepítettek. A terveket azonban még 2008–2009-ben készítették, akkor döntöttek a kijelzők számáról, de azóta újabbak érkeztek már Budapestre, például az 1-es és 3-as villamos felújított vonalára.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.